Doručenie do 48h a ZDARMA
Objednávky odoslané do 12h sú odoslané v ten istý deň a nad 300,-EUR platíme poštovné!
Tieto obchodné podmienky sú určené výhradne pre online predaj tovaru spotrebiteľom.
Nakupujúci: Na účely týchto obchodných podmienok je kupujúcim spotrebiteľ, ktorým je osoba, ktorá na rozdiel od predávajúceho pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania (ďalej len „kupujúci“).
Predávajúci: Predávajúci je na účely týchto obchodných podmienok podnikateľ, ktorý na rozdiel od kupujúceho pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania (ďalej len „predávajúci“).
OZ: zákon č. 89/2012 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“)
Názov e-shopu: www.nejkam.cz
Prevádzkovateľ: LJ protection s.r.o.
Sídlo spoločnosti: LJ protection s.r.o: Tupolevova 741, 199 00 Praha 9
IČO: 28496248
TIN: CZ28496248
Zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 145813
Telefón: + 420 317 741 415
Email: info@nejkam.cz
Pracovné hodiny: Po - Pi 9:00 - 18:00 hod.
Kontaktná (korešpondenčná) adresa: nejkam.cz, Lidická 1721, 258 01 Vlašim
Predajňa. 1 písm. n) Občianskeho zákonníka.
Predajný servis: Predajňa sa nachádza na adrese ul.
Iinformácie o zakúpenom tovare sú k dispozícii pri každom jednotlivom tovare. Informácie o tovare a cena uvedená predávajúcim sú záväzné s výnimkou zjavných chýb. Ceny sú uvedené vrátane všetkých daní (napr. DPH) a poplatkov, okrem nákladov na doručenie tovaru.
Cena za použitie komunikačných prostriedkov na diaľku sa nelíši od základnej sadzby, ktorú kupujúci platí za použitie týchto prostriedkov.
Informácie o spôsoboch platby akceptovaných predávajúcim sú uvedené na https://www.nejkam.cz/vse-o-nakupu/platba/. Predávajúci neúčtuje žiadne poplatky v závislosti od spôsobu platby,
Prijatie ponuky s dodatkom alebo odchýlkou nie je prijatím ponuky.
Potvrdenie obsahu zmluvy uzavreté v inej ako písomnej forme, ktoré vykazuje odchýlky od skutočne dohodnutého obsahu zmluvy, nemá právne účinky.
Prijatie nevyžiadaného plnenia kupujúcim nie je prijatím ponuky.
Ak predávajúci poskytuje prístup k recenziám predávaného tovaru od iných kupujúcich, potom zabezpečuje a kontroluje pravosť týchto recenzií tým, že recenzie kupujúcich spája s konkrétnymi objednávkami, čím je schopný overiť a preukázať, že recenzia je od skutočného kupujúceho. O konkrétnom spôsobe overenia recenzií predávajúci informuje kupujúceho na stránkach svojho e-shopu.
Fotografie uvedené na stránkach obchodu zodpovedajú predávanému tovaru.
Kúpnu zmluvu medzi kupujúcim a predávajúcim je možné uzatvoriť len v českom jazyku.
Na uzatvorenie zmluvy je potrebné, aby kupujúci vytvoril objednávku na e-shope predávajúceho. Tú je možné vytvoriť nasledovným spôsobom:
Po výbere tovaru na e-shope predávajúceho, kde sú uvedené zákonné informácie o kupovanom tovare, kupujúci označí príslušný tovar, o ktorý má záujem, kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka alebo Do košíka“). Informácie o cene tovaru, cene a spôsobe dopravy a spôsobe platby budú uvedené v procese vytvárania objednávky, kde si kupujúci zvolí spôsob a cenu dopravy a spôsob platby. Celková cena bude uvedená v prehľade pred odoslaním objednávky podľa vybraného tovaru, jeho dopravy a spôsobu platby.
Kupujúci v procese vytvárania objednávky uvedie svoje identifikačné a kontaktné údaje.
Objednávku je možné upravovať, dopĺňať a kontrolovať až do jej ukončenia. Po skontrolovaní, potvrdení oboznámenia sa a súhlasu s týmito obchodnými podmienkami je možné objednávku dokončiť stlačením tlačidla „Objednávka so záväzkom platby“.
Kupujúci sa dokončením objednávky prostredníctvom záväzného potvrdenia objednávky tovaru výslovne zaväzuje za tovar zaplatiť.
Predávajúci potvrdí objednávku kupujúcemu e-mailom čo najskôr po jej doručení predávajúcemu. Prílohou tohto potvrdenia objednávky je zhrnutie objednávky a tieto obchodné podmienky v znení platnom ku dňu odoslania objednávky, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy.
Predávajúci vydá Kupujúcemu potvrdenie o uzavretej zmluve v textovej forme v primeranej lehote po jej uzavretí, najneskôr však v čase dodania tovaru.
Ak je to potrebné vzhľadom na povahu predávaného tovaru, spôsob a dobu jeho používania, predávajúci zabezpečí, aby tieto informácie boli uvedené v priloženom písomnom návode a aby boli zrozumiteľné. V takom prípade predávajúci poskytne kupujúcemu návod na tovar na trvanlivom nosiči. Predávajúci poskytne kupujúcemu návod v listinnej podobe, ak o to kupujúci požiada a ak to nie je vzhľadom na okolnosti alebo spôsob uzavretia zmluvy alebo vlastnosti predávaného tovaru neprimerané.
Predávajúci zašle kupujúcemu kompletný tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 15 dní od potvrdenia objednávky tak, aby bol tovar dodaný kupujúcemu najneskôr do 30 dní, ak nie je pre jednotlivé tovary stanovená iná dodacia lehota. Ak je tovar uvedený ako „skladom“, predávajúci tovar odošle najneskôr do dvoch pracovných dní. V prípade platby vopred bude tovar expedovaný až po pripísaní platby na účet predávajúceho.
Kupujúci je povinný tovar prevziať a zaplatiť zaň. Kupujúcemu sa odporúča skontrolovať tovar čo najskôr po jeho prevzatí.
Predávajúci zašle kupujúcemu doklady k tovaru, najmä daňový doklad, účtenky a certifikáty, bezodkladne po prevzatí tovaru, najneskôr však do dvoch dní od prevzatia tovaru kupujúcim.
Cena a spôsob dodania
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia a zaplatenia celkovej ceny tovaru. V prípade platby bankovým prevodom je celková cena uhradená pripísaním na účet predávajúceho, v ostatných prípadoch je uhradená pri platbe.
Zodpovednosť za škodu na tovare prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru. V prípade neprevzatia tovaru kupujúcim, s výnimkou odmietnutia pri prevzatí z dôvodu zjavného poškodenia tovaru, prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na kupujúceho okamihom, keď mal možnosť tovar prevziať, ale z dôvodov na strane kupujúceho k prevzatiu nedošlo.
Ak kupujúci neprevezme tovar v dohodnutej lehote porušením svojej povinnosti, je povinný zaplatiť predávajúcemu skladné za každý deň omeškania vo výške 10 Kč, najviac však 300 Kč. Predávajúci je oprávnený predať tovar vhodným spôsobom po tom, čo o tom kupujúceho e-mailom upovedomí a poskytne mu novú primeranú lehotu na prevzatie tovaru. Predávajúci je oprávnený započítať si náklady na skladovanie a náklady na neúspešné dodanie tovaru z dôvodu nedostatočnej súčinnosti zo strany Kupujúceho v potrebnej výške oproti výnosu z predaja.
V prípade, že Kupujúci neprevezme tovar, je Predávajúci oprávnený na základe žiadosti Kupujúceho požadovať úhradu nákladov spojených s jeho opätovným dodaním a zároveň, v prípade zvolenia spôsobu platby na dobierku alebo pri ďalšej objednávke Kupujúceho na tomto e-shope, požadovať od takéhoto Kupujúceho platbu vopred.
Kupujúci môže odstúpiť od Zmluvy akýmkoľvek jednoznačným vyhlásením doručeným Predávajúcemu do 14 dní od prevzatia Tovaru alebo poslednej položky Tovaru (ak je v rámci jednej objednávky dodávaných viac položiek Tovaru samostatne), položky alebo časti dodávky Tovaru (ak je Tovar zložený z viacerých položiek alebo častí) alebo prvej dodávky pravidelného alebo opakovaného Tovaru, a to bez ohľadu na spôsob prevzatia Tovaru alebo vykonania platby. Uvedená lehota má Kupujúcemu umožniť primerane sa oboznámiť s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou Tovaru.
Kupujúci môže od Zmluvy odstúpiť aj kedykoľvek pred dodaním Tovaru.
Kupujúci je povinný odstúpenie od Zmluvy zaslať alebo doručiť Predávajúcemu do 14 dní. Kupujúci nemusí uviesť dôvod, pre ktorý od zmluvy odstupuje. Pre uľahčenie komunikácie je vhodné v odstúpení od zmluvy uviesť dátum nákupu alebo číslo zmluvy/predajného dokladu, bankové spojenie a zvolený spôsob vrátenia tovaru.
Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu sumu plne zodpovedajúcu cene tovaru a nákladom zaplateným za jeho dodanie bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, a to rovnakým spôsobom, akým bola prijatá platba od kupujúceho. Ak predávajúci ponúka v rámci určitého spôsobu dodania tovaru viacero možností, je povinný kupujúcemu uhradiť najlacnejšiu z nich. Ak bol tovar doručený kupujúcemu predávajúcim bezplatne, kupujúci nemá nárok na náhradu poštovného. Kupujúci je povinný zakúpený tovar odoslať alebo odovzdať predávajúcemu najneskôr v rovnakej lehote; to neplatí, ak predávajúci ponúkol, že si tovar vyzdvihne sám. Tovar je potrebné vrátiť predávajúcemu (nie na dobierku) kompletný, najlepšie v pôvodnom obale.
Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s tovarom inak, ako je to nevyhnutné na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu žiadne prijaté peňažné prostriedky skôr, ako kupujúci tovar obdrží alebo kým kupujúci nepreukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
Ak sa hodnota vráteného tovaru zníži v dôsledku iného zaobchádzania s tovarom, ako je nevyhnutné na oboznámenie sa kupujúceho s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru, predávajúci je oprávnený uplatniť si voči kupujúcemu nárok na náhradu zníženej hodnoty tovaru a započítať si ho s vrátenou sumou.
Výnimky:
Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy v prípadoch uvedených v ustanovení § 1837 Občianskeho zákonníka, právo na odstúpenie od zmluvy nemožno uplatniť najmä v prípade zmlúv:
Vzorový formulár pre formulár na odstúpenie od zmluvy. Ak kupujúci využije túto možnosť, predávajúci mu bezodkladne zašle potvrdenie o prijatí tohto oznámenia o odstúpení od zmluvy.
Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy kedykoľvek pred dodaním tovaru, ak objektívne nie je schopný z dôvodov na strane tretích osôb dodať tovar kupujúcemu v lehote primeranej okolnostiam a/alebo ak vyjde najavo, že kupujúci porušil predtým uzatvorenú zmluvu s predávajúcim.
Predávajúci tiež oznámi kupujúcemu, že zmluva nie je uzavretá, ak existujú dôvodné pochybnosti o skutočnej totožnosti kupujúceho alebo v prípade zjavných chýb v poskytnutých údajoch o tovare alebo cene.
Ak je spolu s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim sa uzatvára s podmienkou, že ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy podľa tohto bodu obchodných podmienok, darovacia zmluva vo vzťahu k takémuto darčeku zaniká a kupujúci je povinný darček spolu s tovarom vrátiť predávajúcemu.
Vada pri prevzatí
Ak je tovar pri prevzatí vadný (napr. Ak tovar nezodpovedá dohodnutému popisu, druhu, množstvu, kvalite, funkčnosti, kompatibilite, vzájomnej súčinnosti a iným dohodnutým vlastnostiam, nie je vhodný na účel, na ktorý ho Kupujúci požaduje a s ktorým Predávajúci súhlasil, nie je dodaný s dohodnutým príslušenstvom, návodom na použitie vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu; nie je vhodný na obvyklý alebo dohodnutý účel; nezodpovedá obvyklým vlastnostiam tovaru rovnakého druhu v množstve, kvalite, trvanlivosti, funkčnosti, kompatibilite a bezpečnosti, ktoré môže kupujúci rozumne očakávať, a to aj s prihliadnutím na verejné vyhlásenia predávajúceho alebo inej osoby v tom istom zmluvnom reťazci, najmä na reklamu alebo označenie; nie je kompletný, t. j. (napr. nie je dodaný s príslušenstvom vrátane obalu, návodu na montáž alebo iných pokynov, ktoré mohol kupujúci rozumne očakávať, alebo iných zákonných, zmluvných alebo dokonca predzmluvných parametrov), ide o vady tovaru, za ktoré zodpovedá predávajúci.
Zodpovednosť za vady tovaru uvedená v § 2161 ods. 2 Občianskeho zákonníka sa neuplatní, ak predávajúci pred uzavretím zmluvy výslovne upozornil kupujúceho na to, že niektorá vlastnosť tovaru sa líši a kupujúci s tým pri uzavretí zmluvy výslovne súhlasil.
Kupujúci môže reklamovať vadu u predávajúceho najneskôr do dvoch rokov od prevzatia tovaru a uplatniť právo na bezplatné odstránenie vady podľa svojej požiadavky, a to buď opravou, alebo dodaním novej veci bez vád, ak zvolený spôsob odstránenia vady nie je nemožný alebo v porovnaní s iným spôsobom neúmerne nákladný; to sa posudzuje najmä s ohľadom na závažnosť vady, hodnotu, ktorú by vec mala bez vady, a na to, či druhý spôsob možno odstrániť bez väčších ťažkostí pre kupujúceho
Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady (opravou alebo dodaním novej veci), ak je to nemožné alebo neúmerne nákladné, najmä s ohľadom na závažnosť vady a hodnotu, ktorú by vec mala bez vady. V takom prípade, ak kupujúci vadu oprávnene vytkol, má právo požadovať zľavu z kúpnej ceny alebo, ak vada nie je nepodstatná, právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade kúpy použitej veci môže predávajúci skrátiť lehotu na uplatnenie práva z vadného plnenia najviac na jeden rok od prevzatia veci.
V priebehu jedného roka od prevzatia veci sa predpokladá, že vada existovala už pri prevzatí veci, ak to povaha veci alebo vady nevylučuje. Táto lehota neplynie po dobu, počas ktorej kupujúci nemôže vec užívať, ak na vadu oprávnene upozornil.
Kupujúci nemá právo z vadného plnenia, ak vadu sám spôsobil. Vadou tovaru nie je opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním
Pri predávanom použitom tovare predávajúci nezodpovedá za vady tovaru zodpovedajúce miere jeho predchádzajúceho používania alebo opotrebenia.
Predávajúci zodpovedá za vady v dobe používania uvedenej v reklame, na obale tovaru alebo v priloženom návode.
Predávajúci zodpovedá kupujúcemu aj za vady spôsobené nesprávnou montážou alebo inštaláciou, ktorú podľa zmluvy vykonal predávajúci alebo na jeho zodpovednosť. To platí aj vtedy, ak montáž alebo inštaláciu vykonal kupujúci a vada vznikla v dôsledku nedostatkov v návode poskytnutom predávajúcim alebo poskytovateľom digitálneho obsahu alebo služby digitálneho obsahu, ak má vec digitálne vlastnosti.
Ak je predmetom kúpy vec s digitálnymi vlastnosťami, predávajúci zabezpečí, aby sa kupujúcemu poskytli dohodnuté aktualizácie digitálneho obsahu alebo služby digitálneho obsahu a aby sa okrem dohodnutých aktualizácií poskytli kupujúcemu aj aktualizácie, ktoré sú potrebné na to, aby si vec zachovala svoje vlastnosti aj po prevzatí podľa § 2161 OZ (kvalita pri prevzatí), a musí byť informovaný o ich dostupnosti počas obdobia dvoch rokov, ak sa má digitálny obsah alebo digitálna obsahová služba podľa zmluvy poskytovať nepretržite počas určitého obdobia, a ak je dohodnuté poskytovanie počas obdobia dlhšieho ako dva roky, počas celého tohto obdobia a/alebo počas obdobia, ktoré môže kupujúci odôvodnene očakávať, ak sa má digitálny obsah alebo digitálna obsahová služba podľa zmluvy poskytovať jednorazovo.
Toto neplatí, ak predávajúci pred uzavretím zmluvy výslovne oznámil kupujúcemu, že aktualizácie nebudú poskytované, a kupujúci s tým pri uzatváraní zmluvy výslovne súhlasil.
Ak kupujúci neaktualizoval v primeranom čase, kupujúci nemá práva z vady, ktorá vznikla výlučne v dôsledku neaktualizácie. To neplatí, ak kupujúci nebol upozornený na aktualizáciu alebo na dôsledky neaktualizácie alebo ak neaktualizoval alebo neaktualizoval správne v dôsledku chyby v návode.
Ak sa má podľa zmluvy digitálny obsah alebo služba digitálneho obsahu poskytovať nepretržite počas určitého obdobia a ak sa počas tohto obdobia prejaví alebo vyskytne vada, potom sa digitálny obsah alebo služba digitálneho obsahu považuje za vadný.
Ak sa vada prejavuje opakovane alebo ak je vada podstatná, kupujúci môže uplatniť právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpiť od zmluvy. Kupujúci však nemôže odstúpiť od zmluvy, ak je vada nepodstatná. Ďalšie dôvody na uplatnenie práva na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo na odstúpenie od zmluvy sú uvedené v bode 6 Vybavovanie reklamácií.
Ak predávajúci zaručuje, že vec si zachová svoje funkcie a vlastnosti po určitý čas pri bežnom používaní, má kupujúci v rámci záruky právo aspoň na dodanie novej veci bez vád alebo na opravu veci. Tieto účinky má aj uvedenie záručnej doby alebo doby používania veci na obale veci.
Kupujúci by mal uplatniť reklamáciu u predávajúceho alebo u osoby poverenej opravou tovaru bez zbytočného odkladu po zistení vady. Pri uplatnení reklamácie kupujúci uvedie svoje kontaktné údaje, popis vady a žiadosť o spôsob vybavenia reklamácie.
Formulár na stiahnutie
Na webovej stránke môže Kupujúci tiež elektronicky vyplniť a odoslať Reklamačný formulár. Ak kupujúci využije túto možnosť, predávajúci bezodkladne zašle kupujúcemu potvrdenie o prijatí tohto oznámenia o uplatnení reklamácie.
Ak má predávajúci prevádzkareň, tak zabezpečí prítomnosť zamestnanca povereného vybavovaním reklamácií v prevádzkarni počas celej prevádzkovej doby.
Kupujúci je povinný preukázať kúpu tovaru (najlepšie dokladom o kúpe). Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť od okamihu uplatnenia (oznámenia) reklamácie. Kupujúci je povinný odovzdať alebo doručiť tovar predávajúcemu alebo na miesto určené na opravu súčasne alebo po uplatnení reklamácie. Tovar by mal byť zabalený vo vhodnom obale, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy a mal by byť čistý a kompletný.
Predávajúci vydá Kupujúcemu pri uplatnení reklamácie písomné potvrdenie, v ktorom uvedie dátum uplatnenia reklamácie Kupujúcim, čoho sa reklamácia týka, spôsob vybavenia reklamácie požadovaný Kupujúcim a kontaktné údaje Kupujúceho za účelom poskytnutia informácií o vybavení reklamácie. Táto povinnosť sa vzťahuje aj na iné osoby určené na vykonanie opravy.
Predávajúci odstráni vadu v primeranej lehote po jej vytknutí tak, aby kupujúcemu nespôsobil závažné ťažkosti, pričom sa prihliada na povahu veci a účel, na ktorý kupujúci vec prípadne zakúpil. Predávajúci vybaví reklamáciu vrátane odstránenia vady a informuje Kupujúceho o vybavení reklamácie na uvedené kontaktné údaje najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak sa s Kupujúcim písomne nedohodne na dlhšej lehote. V prípade, že Predávajúci v uvedenej lehote reklamáciu nevyrieši, vrátane oznámenia o vybavení reklamácie Kupujúcemu, má Kupujúci právo po uplynutí tejto lehoty odstúpiť od zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu.
Ak je predmetom záväzku poskytnutie digitálneho obsahu vrátane digitálneho obsahu dodaného na hmotnom nosiči alebo služby digitálneho obsahu, reklamácia musí byť vybavená v primeranej lehote s prihliadnutím na povahu digitálneho obsahu alebo služby digitálneho obsahu a účel, na ktorý ju Kupujúci požaduje.
Ak predávajúci odmietne vadu veci odstrániť a/alebo ju neodstráni v súlade s § 2170 ods. 1 a 2 Občianskeho zákonníka a/alebo ak je z vyhlásenia predávajúceho alebo z okolností zrejmé, že vadu nemožno odstrániť v primeranej lehote alebo bez toho, aby to kupujúcemu spôsobilo značné ťažkosti, môže kupujúci požadovať primerané zníženie ceny alebo od zmluvy odstúpiť. Kupujúci však nemôže odstúpiť od zmluvy, ak ide o vadu nepodstatnú; má sa za to, že vada nie je nepodstatná.
Lehota na uplatnenie práva z vadného plnenia sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol tovar užívať v prípade oprávnenej reklamácie.
V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov.
Predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe trvania opravy alebo písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie. Táto povinnosť sa vzťahuje aj na iné osoby určené na vykonanie opravy.
V prípade, že predávajúci uzná reklamáciu za neoprávnenú, môže kupujúcemu, ktorý je podnikateľom, účtovať náklady na vrátenie tovaru a čas strávený pri vybavovaní reklamácie. Výška poštovného sa určuje podľa charakteru tovaru, najčastejšie 150 Kč s DPH a 300 Kč s DPH za hodinu práce technika.
Prevádzkovateľom osobných údajov poskytnutých za účelom plnenia predmetu zmluvy je predávajúci.
Identifikácia a kontaktné údaje prevádzkovateľa
Spoločnosť: LJ protection s.r.o.
Sídlo: Bratislava, ul: Tupolevova 741, 199 00 Praha 9
ID: 28496248
TIN: CZ28496248
Telefón: +420 317 741 415
E-mail: info@nejkam.cz
Kontaktná adresa: Lidická 1721, 258 01 Vlašim
Účel spracúvania, rozsah osobných údajov a právny základ spracúvania
Kupujúci berie na vedomie, že na účely uzatvorenia kúpnej zmluvy, jej následného plnenia (vybavenie objednávky, zabezpečenie prevzatia a dodania tovaru) a prípadného riešenia práv z vadného plnenia (reklamácie) bude správca spracúvať a uchovávať jeho osobné údaje v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679, všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov (ďalej len „GDPR“), a to v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, adresa, e-mail a telefónne číslo.
Právnym základom spracúvania osobných údajov je plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je kupujúci, v súlade s čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR.
Kategórie príjemcov/prijímateľov osobných údajov
Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že osobné údaje kupujúceho neposkytne iným subjektom ako nasledovným sprostredkovateľom/prevádzkovateľom:
Doba uchovávania
Osobné údaje bude prevádzkovateľ uchovávať po dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy (vybavenie objednávky, vyskladnenie a dodanie tovaru) a tiež po dobu zákonnej záruky (24 mesiacov od prevzatia tovaru) alebo po dobu poskytnutej zmluvnej záruky.
Kupujúci berie na vedomie, že prevádzkovateľ má právo uchovávať osobné údaje v súlade s čl. 593/1991 Z. z.) povinnosť uchovávať účtovné doklady a účtovné záznamy (faktúry) po dobu 5 rokov od konca účtovného obdobia, ktorého sa týkajú (t. j. pri nákupe tovaru v priebehu roka 2023 je potrebné faktúru uchovávať do konca roka 2028). Správca má tiež povinnosť podľa § 47 zákona o správe daní (č. 337/1992 Zb. ) uchovávať faktúru po dobu 3 rokov od skončenia zdaňovacieho obdobia, v ktorom vznikla daňová povinnosť súvisiaca s faktúrou (t. j. ak nakúpite tovar v priebehu roka 2023, faktúra musí byť na účely daňového konania uchovávaná do konca roka 2026). Faktúra obsahuje tieto osobné údaje: meno, priezvisko a adresu.
Ak je predávajúci platiteľom DPH, potom kupujúci berie na vedomie aj to, že správca má povinnosť podľa § 47 ods. 1 zákona č. 563/2009 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o dani z pridanej hodnoty“). 235/2004 Z. z.) povinný uchovávať daňové doklady po dobu 10 rokov od skončenia zdaňovacieho obdobia, v ktorom sa plnenie uskutočnilo (to znamená, že v prípade nákupu tovaru v priebehu roka 2023 musí byť faktúra uchovávaná do konca roka 2033). Daňový doklad obsahuje tieto osobné údaje: meno, priezvisko a adresa.
Práva kupujúceho vo vzťahu k osobným údajom
Kupujúci ďalej berie na vedomie, že podľa článkov 15 až 21 všeobecného nariadenia o ochrane údajov má právo:
Prevádzkovateľ poskytne kupujúcemu na požiadanie informácie o prijatých opatreniach v každom prípade do 20 dní od doručenia žiadosti.
V prípade pochybností o spracúvaní osobných údajov má kupujúci právo obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov, ktorý je dozorným orgánom v tejto oblasti, a podať mu sťažnosť.
Predávajúci umožní nákup bez registrácie, pričom údaje neregistrovaných kupujúcich použije výlučne na plnenie predmetu zmluvy, nie na marketingové alebo obchodné účely.
Spory medzi predávajúcim a kupujúcim riešia všeobecné súdy.
Kupujúci má v zmysle zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa právo na mimosúdne riešenie sporu zo spotrebiteľskej zmluvy. Subjektom oprávneným na mimosúdne riešenie sporov je Česká obchodná inšpekcia. Bližšie informácie sú dostupné na internetovej stránke www.coi.cz.
Mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu sa začína výlučne na návrh kupujúceho, a to len v prípade, ak sa spor nepodarilo vyriešiť priamo s predávajúcim. Návrh možno podať najneskôr do 1 roka odo dňa, keď kupujúci prvýkrát uplatnil svoje právo na riešenie sporu u predávajúceho.
Kupujúci má právo iniciovať mimosúdne riešenie sporu online prostredníctvom platformy ODR, ktorá je k dispozícii na webovej stránke ec.europa.eu/consumers/odr/.
Kupujúci sa môže obrátiť na dTest, o.p.s. aj prostredníctvom www.dtest.cz/poradna alebo telefonicky na čísle 299 149 009 a poradiť sa o svojich spotrebiteľských právach.
Dozor nad dodržiavaním povinností podľa zákona o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.) vykonáva (www.coi.cz).
Recyklácia elektrozariadení a iných výrobkov
Ak predávajúci predáva tovar, na ktorý sa vzťahuje povinnosť spätného odberu elektrozariadení a iných výrobkov, platí nasledovné:
Predávajúci zabezpečuje spätný odber elektrozariadení z domácností a oddelený zber elektroodpadu, batérií a akumulátorov v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Kupujúci je oprávnený odovzdať staré elektrozariadenie pri kúpe nového obdobného elektrozariadenia alebo batérií alebo akumulátorov v prevádzke predávajúceho. Kupujúci je tiež oprávnený odovzdať elektrozariadenie, elektroodpad alebo batérie alebo akumulátory na zberných miestach určených na zber uvedeného odpadu v príslušnej obci.
Predávajúci zabezpečuje bezplatný spätný odber elektrozariadení z domácností aj priamo v domácnosti, ak si kupujúci objedná tovar podobného typu a použitia. Spätný odber sa vzťahuje na elektrozariadenia v počte zodpovedajúcom objednanému tovaru.
Elektrozariadenia, elektroodpad, batérie alebo akumulátory sa nesmú likvidovať spolu so zmesovým odpadom, ale musia sa ukladať na miesta na to určené, t. j. na zberné dvory alebo miesta spätného odberu, ako sú uvedené vyššie. Predmetné zariadenia a odpad sa ďalej použijú na výrobu nových zariadení. Nebezpečné a škodlivé látky z týchto zariadení a odpadov môžu poškodiť životné prostredie alebo zdravie ľudí.
Záverečné ustanovenia
Ďalšie otázky, ktoré nie sú uvedené v tomto dokumente, upravuje Občiansky zákonník (č. 89/2012 Z. z.), zákon o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.) a ďalšie právne predpisy v znení neskorších predpisov.
Zmluva a súvisiace otázky sa riadia českým právom.
Zmeny obchodných podmienok v inej ako vzájomne dohodnutej písomnej forme sú vylúčené.
Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe bez možnosti prístupu kupujúceho. Kupujúci však všetky dokumenty, ktoré musia byť podľa zákona v textovej podobe, dostane e-mailom, pričom kupujúci má k nezmeneným dokumentom trvalý prístup. Odporúča sa tieto dokumenty, najmä objednávkový formulár a obchodné podmienky, uložiť pre neskoršie použitie.
Predávajúci nezodpovedá za následky spôsobené neodbornou inštaláciou a manipuláciou s tovarom, prípadne inštaláciou, ktorá je vykonaná v rozpore s návodmi.
Písomná komunikácia
V prípade doručovania písomností medzi zmluvnými stranami sa za doručovaciu adresu považuje miesto podnikania predávajúceho a adresa kupujúceho uvedená v objednávke.
Záloha za tovar
V prípade tovaru na špeciálnu objednávku alebo tovaru, ktorý nie je na sklade alebo ktorého množstvo nie je obvyklé, môže predávajúci požadovať zálohu. Predávajúci sa zaväzuje bezodkladne informovať kupujúceho o požiadavke na zálohovú platbu.
Tieto obchodné podmienky sú účinné od 06.01.2023.
Tieto obchodné podmienky vypracovala spoločnosť dTest, o.p.s. Predávajúci sa ich prijatím dobrovoľne zapojil do systému „skvalitňovania obchodných podmienok“, ktorého cieľom je sprehľadnenie a zjednodušenie obchodných podmienok, zlepšenie vzťahu medzi spotrebiteľom a podnikateľom a jednoznačná garancia obchodných podmienok pre kupujúceho - spotrebiteľa. Značka Obchodné podmienky dTestu je platná od 06. 01. 2023 do 27. 07. 2024.
V prípade akýchkoľvek otázok k týmto obchodným podmienkam alebo v prípade nespokojnosti s konaním prevádzkovateľa nás môžete kontaktovať telefonicky na poradenskej linke dTestu: 299 149 009, elektronicky zaslaním otázky na www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna alebo písomne na adrese. dTest, o.p.s., Černomořská 419/10, 101 00 Praha 10.
Súbory cookie sú textové súbory obsahujúce malé množstvo informácií, ktoré sa pri návšteve našej webovej stránky stiahnu do vášho zariadenia. Súbory cookie sú potom pri každej ďalšej návšteve odoslané späť na webovú stránku alebo na inú webovú stránku, ktorá ich rozpozná.
Súbory cookie vykonávajú rôzne úlohy, napríklad umožňujú efektívnu navigáciu medzi webovými stránkami, pamätajú si vaše preferencie a vo všeobecnosti zlepšujú používateľský zážitok. Môžu tiež zabezpečiť, aby reklamy, ktoré vidíte online, boli lepšie prispôsobené vašej osobnosti a záujmom.
Na našich webových stránkach používame tieto súbory cookie:
Upozorňujeme, že súbory cookie môžu používať aj tretie strany (napríklad vrátane externých poskytovateľov služieb) a/alebo môžu mať prístup k údajom zhromaždeným prostredníctvom súborov cookie na webovej lokalite.
Používané súbory cookie:
Ďalšie informácie o súboroch cookie a aktuálny zoznam súborov cookie nájdete prostredníctvom jednotlivých webových prehliadačov, najčastejšie v časti Nástroje pre vývojárov.
Súhlas môžete vyjadriť prostredníctvom zaškrtávacieho políčka obsiahnutého v tzv. lište súborov cookie. Súbory cookie môžete tiež následne odmietnuť v nastaveniach prehliadača alebo nastaviť prehliadač tak, aby používal len niektoré z nich.
Ďalšie informácie o správe súborov cookie v jednotlivých prehliadačoch nájdete na nasledujúcich odkazoch:
Objednávky odoslané do 12h sú odoslané v ten istý deň a nad 300,-EUR platíme poštovné!
Od roku 2007 je naším hlavným cieľom spokojnosť zákazníkov prostredníctvom kvality výrobkov a podpory.
Dlhodobé hodnotenie našich zákazníkov hovorí jasne!